lauantai 13. toukokuuta 2023

Onnea iloa ja aurinkoa ystävät!

 Olen menneen viikon ajan elänyt otsikon tunnelmissa. Olen ollut tosi yllättynyt ystävieni yhteyden otoista ja vain siitä syystä, että olen jälleen vuoden vanhempi. Tämän johdosta olen nyt itse päättänyt tehdä tässä ystävieni muistamis asiassa parannusta.  Olen joskus eräältä ystävältäni saanut tällaisen  pienen syntymäpäivä kirjan mihin kirjoitetaan muistiin  ystävien merkkipäiviä. Ikävä kyllä, alku innostuksen jälkeen se vain on unohtunut jonnekkin laatikon pohjalle. 

Kun ikää tulee, niin kummasti se ystävän tekstari tai kortti tai jokin muu yhteyden otto vain piristää mieltä. Tämä asia taitaa kuulua siihen  sarjaan, kun laulussa sanotaan, että "lapsiks muuttuu vanhatkin." Se on totta sillä pienillä lapsilla ja vanhuksilla on monia muitakin yhtäläisyyksiä.  

"Tämä on se päivä, jonka Herra on tehnyt. Riemuitkaamme ja ilotkaamme siitä." Psalmi 118: 24.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti